A l'actualitat, Pere Ventura fabrica dinghis i llanxes de planeix d'eslores de 6, 5, 4 i 3 metres. Aqui teniu una descripció tècnica de les embarcacions

Eslores fabricades

6 metres

5 metres

4 metres

 

Dinghi

tira blanc

LLANXES DE PLANEIX

ESLORA: 6 METRES

5,95 metres
el nostre buc insignia

Característiques tècniques:

Eslora : 5,95 m
Mànega : 2,40 m
Puntal : 0,90 m
Calat (màx.) : 0,36 m
Càrrega (màx.) : 430 kg
Desplaçament rosca : 825 kg
Desplaç. màx. càrrega : 1255 k
Capacitat viatgers (*) : 5 pax
Potència motor Màx. : 99,36 cv
Tipus de motor : F.B.

(*) Germanisher, Lloyd's, Zona C
Consultar equipaments extres

 



orles1

Embarcació realitzada en diferents tipus de fusta, escollida per les seves característiques físiques de duresa resistència i lleugeresa, per conformar els diferents elements que la composen.

Hem utilitzat el sapel.li  laminat pel folre del casc, a la quilla i a la sobrequilla; Pi de Suècia  en la regala, coberta i consola central, Iroko en escoues i esprais del casc. etc ...

Les làmines del casc, impregnades de resina especial, s'uneixen sobre motlle i es disposen en diferents direccions fins arribar a les set capes que donen un gruix final de 17mm. L'estructura resultant és el que més se sembla a un casc d'una sola peça de fusta, però més lleuger i resistent. El seu manteniment és mínim.

El resultat és una embarcació lleugera i resistent que proporciona una navegació ràpida i estable amb una motorització d'una potència molt raonable per controlar els consums. Les formes del casc en l'obra viva permeten un planeig a poca velocitat i un suau pas d'onada; La coberta, ben distribuïda, acull àmpliament a sis ocupants i la forma tulipada de la proa augmenta notablement l'espai a més de mantenir la coberta seca en navegació. L'acabament del casc amb vernís especial (vàries capes) dóna al conjunt un toc clàssic d'elegància i distinció que mai pot donar un casc de fibra.

Acabats i equipaments   Acabats i equipaments opcionals (Extres)  
Barca amb equipament estàndard:
Casc amb consola central-estribord
Motor FB 4t. 90 Hp Suzuki, Mercury o Yamaha
Sistema de direcció amb volant de fusta
Consultar drassana

Passamà inox a proa
Escala de bany (fusta o inox.)
Toldo "bimini"
Joc de coixins
Equip de fondeig: cap (25m), cadena (5m)
Àncora.
Joc de defenses
Joc de rems de fusta tipus canoe
Equip de seguretat zona C
Lona de fondeig
Altres: (consultar)

Consultar preus
Barca amb equipament custom:
Altres motoritzacions F.B. fins a 99'36 Kw
Consultar per extres en el disseny del casc:
escotilles, roldanes, compartiments d'estiba, etc...
Preu segons motor
tira blau tira blanc

LLANXES DE PLANEIX

ESLORA: 5 METRES

5,20 metres
un èxit de vendes

Característiques tècniques:

Eslora : 5,18 m
Mànega : 2,14 m
Puntal : 0,78 m
Calat (màx.) : 0,29 m
Càrrega (màx.) : 298 kg
Desplaçament rosca : 582 kg
Desplaç. màx. càrrega : 880 kg
Capacitat viatgers (*) : 3 pax
Potència motor Màx. : 75 cv
Tipus de motor : F.B.

(*) Germanisher, Lloyd's, Zona C
Consultar equipaments extres

 



orles1

Embarcació realitzada en diferents tipus de fusta, escollida per les seves característiques físiques de duresa, resistència i lleugeresa, per conformar els diferents elements que la composen. Tots els nostres models estan en constant evolució. Després de les darreres modificacions, aquest model concret, la PALTRÉ 5,20, s'ha consolidat com el model de més èxit.

La utilització de les modernes resines en el contraplacat de la fusta del casc (làmines de Sapel.li) fins aconseguir un gruix de 1'5 cm. amb sis capes superposades en diferents direcions, juntament amb una varietat estudiada de fustes (Iroko, Pi de Flandes i altres...) ens ha permès obtenir una estructura extremadament forta i lleugera.

Navegant es mostra ràpida en l'acceleració, de fàcil planeig i bon pas d'onada; fins i tot amb el típic marejol que provoca habitualment el vent de Garbí, a partir del migdia, a la Costa Brava. En les proves de navegació hem encarat amb seguretat una tramuntana moderada i la seva conseqüent maror, amb 3 persones a bord entre Llafranc i L'Estartit). La motorització recomanada és de 50 Hp 4 t. poc consum i bon rendiment. (Creuer superior a 20 Knt.)

L'acabament del casc amb vernís especial (vàries capes) dóna al conjunt un toc clàssic d'elegància i distinció que mai pot donar un casc de fibra.

Acabats i equipaments   Acabats i equipaments opcionals (Extres)  
Només el casc, sense equipament:
Casc acabat i envernissat
Consultar drassana

Passamà inox a proa
Escala de bany (fusta o inox.)
Toldo "bimini"
Joc de coixins
Equip de fondeig: cap (25m), cadena (5m)
Àncora.
Joc de defenses
Joc de rems de fusta tipus canoa
Equip de seguretat zona C
Lona de fondeig
Altres: (consultar)

Consultar preus
Barca amb equipament estàndard:
Motor FB 4t. 50 Hp Suzuki, Mercury o Yamaha
Sistema de direcció amb volant de fusta
Preu segons motor
Barca amb equipament custom:
Altres motoritzacions F.B. fins a 75 Kw
Consultar per extres en el disseny del casc:
escotilles, roldanes, compartiments d'estiba, etc ...
Preu segons l'equipament
tira blau tira blanc

LLANXES DE PLANEIX

ESLORA: 4 METRES

4,45 metres
ideal per navegar

Característiques tècniques:

Eslora : 4,45 m
Mànega : 1,96 m
Puntal : 0,81 m
Calat (màx.) : 0,29 m
Càrrega (màx.) : -- kg
Desplaçament rosca : -- kg
Desplaç. màx. càrrega : -- kg
Capacitat viatgers (*) : 4 pax
Potència motor Màx. : -- cv
Tipus de motor : F.B.

(*) Germanisher, Lloyd's, Zona C
Consultar equipaments extres

 



orles1

Embarcació realitzada en diferents tipus de fusta, escollida per les seves característiques físiques de duresa resistència i lleugeresa, per conformar els diferents elements que la composen.

Casc laminat de Sapel.li, cinc capes unides amb resines especials que literalment solden les làmines aconseguint el més semblant a un casc d'una peça monoxil·la. Quilla, coberta, bancs i reforços interiors de pi suecmassís. Acabat amb vàries capes de vernís de 1a. qualitat resistent als raigs UVA.

De formes semblants a les seves germanes grans, la Paltre4'45 resulta lleugera, resistent i elegant. Ideal per a la navegació costanera, en llacs o pantans, per la seva agilitat, seguretat i economia tant de consum com de manteniment.  Permet fins i tot practicar l'esquí acuàtic.

És fàcilment transportable en un petit remolc i les seves reduïdes dimensions permeten d'hivernar-la en qualsevol garatge.

Acabats i equipaments   Acabats i equipaments opcionals (Extres)  
Només el casc, sense equipament:
Casc acabat i envernissat
Consultar drassana

Sistema de direcció amb volant de fusta
Passamà inox a proa
Escala de bany (fusta o inox.)
Toldo "bimini"
Joc de coixins
Equip de fondeig: cap (25m), cadena (5m)
Àncora.
Joc de defenses
Joc de rems tradicionals
Joc de rems de fusta tipus canoa
Equip de seguretat zona D
Lona de fondeig

Consultar preus
Barca amb equipament estàndard:
Motor FB 4t. 20 Hp Suzuki, Mercury o Yamaha
Preu segons motor
Barca amb equipament custom:
Altres motoritzacions F.B. fins a 30 Hp
Consultar per extres en el disseny del casc:
escotilles, roldanes, compartiments d'estiba, etc...
Preu segons l'equipament
tira blau tira blanc

DINGHI

ESLORA: 4 METRES

4,20 metres
pels amants clàssics

Característiques tècniques:

Eslora : -- m
Mànega : -- m
Puntal : -- m
Calat (màx.) : 0,25 m
Amb orça baixada : 1,25m
Llast orça : 50 kg
Desplaçament rosca : -- kg
Capacitat viatgers (*) : 2 pax
Potència motor Màx. : 5 cv
Tipus de motor : F.B.

(*) Germanisher, Lloyd's, Zona C
Consultar equipaments extres

 





Dinghi de disseny clàssic construït amb fusta laminada de SAPELI. Les làmines han estat tractades amb resines d'última generació i assecades sobre un motlle del que reben la forma. La resina solda les làmines literalment i el casc queda com si fos d'una sola peça. El casc s'estructura sobre una quilla massissa amb roda a proa i espill de popa pla i massís. L'orsa abatible i amb llast és garantia  d'estabilitat i rumb, ajudada per dues petites quilles de balanç que, a més, permeten de treure l'embarcació sobre pals o rodets.

Senzill d'arborar, les seves dues veles s'hissen manualment i la major disposa d'una banda de rissos. La botavara es recolza en un suport a popa quan no es navega a vela. L'exàrcia fixa és de cable amb tensors i tan el màstil com la botavara i el penol són de fusta.

L'extrema lleugeresa de l'embarcació permet de propulsar-la fàcilment a rem. A vela navega esplèndidament, és dòcil a la canya i el seu angle de cenyida és més que acceptable.

En principi no està prevista la seva motorització però admetria sense problemes un petit F.B. de fins a 5KW de canya llarga.

Acabats i equipaments   Acabats i equipaments opcionals (Extres)  
Barca amb equipament estàndard:
Casco envernissat
Arboradura i veles
Timó profund
Orsa abatible amb llast
Suport botavara
Rems
Consultar drassana

Escala de bany removible (fusta o inox.)
Equip de fondeig: cap+ cadena (5m)
Àncora.
Joc de defenses
Joc de rems de fusta tipus canoa
Equip de seguretat zona D
Altres: (consultar)

Consultar preus
tira blau tira blanc
tira blau tira blanc
Astilleros Ventura • Carrer Sant Sebastià, 38 • 17200 Palafrugell • T. 972 611 910 • M. 687 148 743 • mail: pere@paltre.es