* Dinghi a Vela : | |||||||||||||||||||||||||||||
- Fitxa tècnica: | |||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
- Descripció: | |||||||||||||||||||||||||||||
Dinghi de disseny clàssic construït amb fusta laminada de SAPELI. Les
làmines han estat tractades amb resines d'última generació i assecades
sobre un motlle del que reben la forma. La resina solda les làmines
literalment i el casc queda com si fos d'una sola peça. El casc
s'estructura sobre una quilla massissa amb roda a proa i espill de popa
pla i massís. L'orsa abatible i amb llast és garantia d'estabilitat
i rumb, ajudada per dues petites quilles de balanç que, a més, permeten de
treure l'embarcació sobre pals o rodets. Senzill d'arborar, les seves dues veles s'hissen manualment i la major disposa d'una banda de rissos. La botavara es recolza en un suport a popa quan no es navega a vela. L'exàrcia fixa és de cable amb tensors i tan el màstil com la botavara i el penol són de fusta. L'extrema lleugeresa de l'embarcació permet de propulsar-la fàcilment a rem. A vela navega esplèndidament, és dòcil a la canya i el seu angle de cenyida és més que acceptable. En principi no està prevista la seva motorització però admetria sense problemes un petit F.B. de fins a 5KW de canya llarga. |
|||||||||||||||||||||||||||||
- Preu orientatiu: | |||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
- Galeria Fotogràfica: | |||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Contacte: pere@paltre.es |
|||||||||||||||||||||||||||||